Zsé blogja

ha esetleg írni szeretnél, a zsee.blog/kukac/gmail.com címre megteheted

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

About

2009.02.26. 15:39 | dr.Zsé | Szólj hozzá!

Címkék: about dr.zsé

Azt hiszem, itt az ideje, hogy a névadóm ismertetése után én is bemutatkozzam. Dr. Zsé vagyok, más néven Zsófi.

1982-ben születtem Budapesten, itt is lakom egy kisebb vidéki és egy nagyobb külföldi kitérő mellett. Itt jártam általánosba, gimibe és egyetemre is. Tanárnak készülök, bár, hogy pontos legyek, már elég kész vagyok, és ha minden jól megy, júniusban diplomát is kapok. update (09.06.16.): kapok!!!

Az egyetemen kétszakos, azt leszámítva szakképzett is vagyok. Na de azt nagyon. Még az egyetem előtt csináltam meg az okj-t, egy évembe és majdnem egy tolószékbe is került, mivel volt egy kisebb balesetem.

Tudok pár nyelven, nem nagyon lehet az utcán ezekből összezavarni. Közepes nyelvvizsgám is van, egész pontosan kettő cé de négy bizonyítvány nyomja a fiókot. Felsőfokúra nem vágyom. Nem mintha ez olyan fontos lenne, de inkább leírom, hátha mégis valakinek az lesz.

Hobbijaim, nos, van egy pár. Szeretek vezetni, nem tudom, ez annak számít-e. Szeretek motorozni, galoppra járni, síelni, olvasni, gyakran sütögetek meg varrogatok (csak hogy valami csajos is legyen). Ezen kívül van még egy csomó minden amit szeretek de vagy idő, vagy pénz híján nem jutok hozzá, így nem sorolhatom őket ide.

Azt hiszem (nah, micsoda keret), ennyi elegendő is lesz. A többi úgyis kiderül :)

A bejegyzés trackback címe:

https://zsee.blog.hu/api/trackback/id/tr17967816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása